דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
Search for:
‹
›
דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
אקרדיטציה בית חולים
תוכנת מידע לאיסוף מידע במסגרת אקרדיטציה בבתי חולים
אקרדיטציה הוא תהליך במסגרתו מבצעים סטנדטיזציה של נהלי הארגונים לפי פרוטוקול אחיד.
מטרתו העיקרית הינה להביא לכדי שיפור וייעול הליכי מתן השירות של בתי החולים הנדרשים להליך זה.
בשנת 2012 התקבלה החלטה של משרד הבריאות עבור תחום איכות הטיפול והבטיחות
במסגרתה על בתי החולים להגיע למצב של סטנדרטיזציה של הטיפול בלקוחות בתי החולים, זאת על מנת להקטין את ההבדלים בטיפול ברמתו בין בתי החולים בארץ.
תהליכים אלו מלווים עם הליכי בקרה ומעקב אחרי פעולות חוזרות הדורשות הליכי ביקורות שוטפים בין אם מדובר על ביקורות של רמת טיפול והצמדות לנהלי טיפול בחולים ועד לבקרות אחר מערכות בריאות הנדרשות לתו תקן של איכות ורמת טיפול אשר תציב את מערכות בריאות תומכות חולים קריטיות אלו ברמת תחזוקה הגבוהה ביותר אשר ניתן להגיע ולשאוף אליהן כחלק מסטנדרט פעילות שוטף.
עצם היכולת להביא את תקני העבודה לרמה אחידה תאפשר למערכות הבריאות בארץ, גדולות בינוניות וקטנות כאחד להעניק למטופלים את רמת הטיפול הגבוהה ביותר והאחידה ביותר ללא קשר למיקום הגאוגרפי של בית החולים המעניק את הטיפול לתושבי השיוך הגאוגרפי אליהם הם משתייכים.
eSurvey המספקת מערכות מידע לאיסוף ניהול וניתוח מידע מאפשרת לאותם ארגונים הנדרשים להליכי
אקרדיטציה
לייעל את תהליכי הבקרה והביקורת השוטפים על גבי פלטפורמה אחת המספקת גישה למנהלי המחלקות השונים לנתוני הבקרות השונות יחד עם מנגנוני התראות המאפשרים להגיב בזמן אמת לכל תרחיש הדורש התייחסות.
לפרטים נוספים אודות תהליכי האקרדיטציה במוסדות רפואיים ואו תהליכי האקרדיטציה בבתי חולים הנכם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים.
לפרטים נוספים אודות תוכנת מידע לאיסוף מידע במסגרת אקרדיטציה בבתי חולים השאירו פרטים
שם:
טלפון:
אימייל:
תוכן הפנייה:
אקרדיטציה
<
פתרונות ושימושים