דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
Search for:
‹
›
דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
שאלון שביעות רצון בעבודה
פתרונות סקר שביעות רצון בעבודה
שאלון שביעות רצון בעבודה
מהווה פרמטר חשוב אשר פירמות רבות שמות עליו דגש במציאות התחרותית כיום.
במסגרת פעילויות קידום שביעות הרצון מחלקות רבות ובינהן מחלקת משאבי אנוש מבצעות פעולות רבות של שימור
טיפוח וליווי מלא של העובד בלא מעט תחומים בהם יש לחברה ולעובד ממשק אחד עם השניה.
הדרכים לשימור עובדים וטיפוחם הן רבות ומגוונות ויכולות לכלול מגוון רחב של פעילויות חברה גיבוש והווי צוותי,
תגמול על בסיס תמרוץ בהתאם לביצועים אשר יכולים לבוא לידי ביטוי בבונוסים שנתיים, במשכורות 13, בהקצאת מניות,
בשוברים, תחרויות , קורסים והשתלמויות, טיסות לחו"ל ועוד.
דוגמא מאוד מעניינת לתגמול עובדים מצטיינים אשר תרומתם לחברה הייתה משמעותית לתפקוד החברה, וביצועי החברה
החליטה לתגמל מספר לא מבוטל של עובדיה בצורה מקורית ביותר בנוסף העסקי בארץ.
החברה החליטה להצמיד למספר עובדים רכב חברה מפואר מסוג ב.מ.וו דבר אשר מציג במפורש את רמת שביעות הרצון
של החברה מתפקוד העובדים וכיאה לכך החברה מעוניינת להגביר את רמת השביעות רצון של העובדים המצטיינים הללו.
אז כמו שאמרנו ישנן דרכים מקוריות יותר ומקוריות פחות לבצע שימור עובדים טיפול עובדים וטיפוח המשאב האנושי,
כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הדרך לפי ראות ותפיסת הארגון את שיטת התגמול הראויה לסביבת העבודה שלכם, השאלה היותר מהותית בדרך לשימור וטיפוח העובדים היא
איך אנו מודדים את רמת שביעות הרצון של העובדים שלנו?
איך אפשר לשים מספר כמותי שניתן למדוד אותו לצורך בדיקת אפקטיביות שיטת התגמול לצורך הדוגמא?
הדרך הטובה ביותר כמו בהרבה מאוד מקרים היא פשוט לשאול, לשאול בדרך של
סקר שביעות רצון בעבודה
.
באופן הזה תוכלו לקבל את המידע הטוב ביותר מצד א' ללא תיווך ואו פרשנות, על ידי תכנון ובנייה נכונה של שאלון
באמצעות
סקר שביעות רצון בעבודה
תוכלו לקבל את האינפורמציה המלאה הטובה והעדכנית ביותר לנקודת זמן הדגימה ועל ידי כך לכמת את המהלכים אשר מבצעים משאבי אנוש ואו הנהלת החברה בטיפול העובדים.
סקר שביעות רצון עובדים אשר יבוצע לאורך תקופה ארוכה יעזור לכם לקבל את המידע בחתכי זמן שונים ובהתאמה
לביצוע מהלכים מגוונים של שימור וטיפוח העובדים אשר יעזרו לכם לקדם את החברה למקום הטוב ביותר של נאמות
העובדים לארגון לתפוקות גבוהות ועוד.
לפרטים נוספים אודות מערכת הסקרים esurvey
שם:
טלפון:
אימייל:
תוכן הפנייה:
שאלון שביעות רצון בעבודה
<
סקרים ומשובים