דוגמה עבור סקר שביעות רצון

פתרון לבנייה הפצה ואיסוף וניתוח סקרי שביעות רצון


eSurvey מציגה את תוכנת סקרים הטובה בארץ. פתרון ארגוני פשוט יחד עם זאת חכם להפליא לביצוע בנייה,  הפצה, איסוף וניתוח מגוון רחב של שימושים סקרים מבחנים שאלונים משובים ועוד.

כחלק מהמאמצים שלנו לספק פתרון מקיף לביצוע פעילויות הבקרה הללו ולספק לארגונים פתרון להקמה הפצה איסוף וניתוח המידע,
eSurvey פיתחה ממשק ניהול מידע הכולל דשבורד מלא המפאשר גישה מהירה ומקיפה לנתונים הנאספים באמצעות תוכנת הסקרים.

באמצעות ממשק הניהול המרכזי מאפשר לארגון להקים מערך דוחות מותאם אישית לכל מחלקה חטיבה מנהל או אחראי בחברה המציג את הנתונים הנאספים בצורה פשוטה בהירה וחכמה.

עם מגוון מאפיינים ייחודי תוכלו לקבל תמונה אמיתית, מעודכנת, מותאמת אישית לצרכי הארגון, ובצורה בהירה ונוחה את כל המדדים עליהם נמדד הארגון בפעילות השוטפת שלו.

חווית הלקוח כחלק מהפעילות השוטפת של החברה יכולה להשתפר על ידי שימוש באמצעות סקר שביעות רצון אשר יוכל להיות משמעותי ביותר אם ייושם בפעילות השוטפת של הארגון.

חווית הלקוח נחלקת לשניים, הלקוח הפנימי והלקוח החיצוני, בעולם התחרותי בו פועלות פירמות כיום על הארגון להיות אטקרטיבי גם לעובדים שלו וגם ללקוחות שלו, הן ברמת המוצרים והשירות והן ברמת החוויה והערך המוסף אותו הוא מקנה לכל אחד מלקוחות הארגון.

לכן סקר שביעות רצון הינו גורם מאוד מרכזי משפיע ומהותי בעבודה השוטפת של הארגון מול לקוחותיו. יחד עם זאת מדובר במספרים שלפעמים הם מדהימים בנפחי העבודה שלהם ומצריכים מהארגון להערך לצורך הכנת התשתית לביצוע הסקרים והמשובים הללו וכמובן לאחר מכן לבצע את עבודות הניתוח שלהם.

שימוש בתוכנת הסקרים eSurvey בשילוב פתרון דשבורד eSurvey יקנה לכם את הכלים הנכונים בעלות תועלת הטובה ביותר באמצעותה תוכלו לשלב כלי של בנייה הפצה ואיסוף נתונים יחד עם כלי מתקדם לניתוח הנתונים הנאספים אשר יידע להציג בצורה דינמית את כל המידע הרלוונטי ורק את המידע הלרוונטי לכל אחד ממנהלי הארגון, אשר ילוו את התהליך ויוכלו באופן עצמאי לנהל את המידע המוצג להם בשוטף.

מאפייני הדשבורד - פאנל ניהול
   - ניהול מערך הרשאות למשתמשי הארגון
   - בניית דוחות מותאמים אישית בהתאם לרמת הרשאה
   - גמישות מקסימלית בבניית דוחות BI על סמך נתוני סקרים שוטפים
   - התאמת גרפים ותצורת תצוגה מותאמות אישית
   - מודלים סטטיסטיים למדידת רמת שירות מובנים לפאנל ניהול לדוגמא NPS

תוכנת הסקרים מכילה מגוון רחב של שימושים כדוגמאת מגוון רחב של סוגי שאלות עם יכולות עיצוב עצמאיות של המשתמשים המנהלים את הסקרים, מנגנונים חכמים לביצוע שאלונים מורכבים
מותאמים לאולוסייות היעד הרלוונטיות לסקר הכוללים הקפצות, שאלות מגוונות ועוד.

שימושים אפשרים לפתרון תוכנת סקרים 
eSurvey הינו ניהול מבחני ידע, מבחני גיוס בתוך הארגון או מחוצה לארגון, הכוללים מגוון רחב של אפשרויות של שיתוף המידע מהשאלון והתוצאות.

לפרטים נוספים השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים