דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
Search for:
‹
›
דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא eSurvey
סקר שביעות רצון כפתרון מיידי להבנת הלקוח
eSurvey מציגה את תוכנת סקרים כפתרון ענן. פתרון ארגוני פשוט יחד עם זאת חכם להפליא לביצוע בנייה, הפצה, איסוף וניתוח מגוון רחב של שימושים סקרים מבחנים שאלונים משובים ועוד.
כחלק מהמאמצים שלנו לספק פתרון מקיף לביצוע פעילויות הבקרה הללו ולספק לארגונים פתרון להקמה הפצה איסוף וניתוח המידע,
eSurvey
פיתחה ממשק ניהול מידע הכולל דשבורד מלא המפאשר גישה מהירה ומקיפה לנתונים הנאספים באמצעות תוכנת הסקרים.
באמצעות ממשק הניהול המרכזי מאפשר לארגון להקים מערך דוחות מותאם אישית לכל מחלקה חטיבה מנהל או אחראי בחברה המציג את הנתונים הנאספים בצורה פשוטה בהירה וחכמה.
עם מגוון מאפיינים ייחודי תוכלו לקבל תמונה אמיתית, מעודכנת, מותאמת אישית לצרכי הארגון, ובצורה בהירה ונוחה את כל המדדים עליהם נמדד הארגון בפעילות השוטפת שלו.
חווית הלקוח כחלק מהפעילות השוטפת של החברה יכולה להשתפר על ידי שימוש באמצעות
סקר לקוחות לדוגמא
אשר יוכל להיות משמעותי ביותר אם ייושם בפעילות השוטפת של הארגון.
חווית הלקוח נחלקת לשניים, הלקוח הפנימי והלקוח החיצוני, בעולם התחרותי בו פועלות פירמות כיום על הארגון להיות אטקרטיבי גם לעובדים שלו וגם ללקוחות שלו, הן ברמת המוצרים והשירות והן ברמת החוויה והערך המוסף אותו הוא מקנה לכל אחד מלקוחות הארגון.
לכן
סקר שביעות רצון
הינו גורם מאוד מרכזי משפיע ומהותי בעבודה השוטפת של הארגון מול לקוחותיו. יחד עם זאת מדובר במספרים שלפעמים הם מדהימים בנפחי העבודה שלהם ומצריכים מהארגון להערך לצורך הכנת התשתית לביצוע הסקרים והמשובים הללו וכמובן לאחר מכן לבצע את עבודות הניתוח שלהם.
שימוש בתוכנת הסקרים eSurvey בשילוב פתרון דשבורד eSurvey יקנה לכם את הכלים הנכונים בעלות תועלת הטובה ביותר באמצעותה תוכלו לשלב כלי של בנייה הפצה ואיסוף נתונים יחד עם כלי מתקדם לניתוח הנתונים הנאספים אשר יידע להציג בצורה דינמית את כל המידע הרלוונטי ורק את המידע הלרוונטי לכל אחד ממנהלי הארגון, אשר ילוו את התהליך ויוכלו באופן עצמאי לנהל את המידע המוצג להם בשוטף.
בנוסף תוכלו להנות ממגוון רחב של שימושים במערכת הסקרים, החל מביצוע סקרים אינטרנטים פשוטים כדוגמאת סקרי שביעות רצון לקוחות, סקרי שביעות רצון עובדים, סקרי עמדות, סקרי משוב אינטרטים, משובים לאחר קבלת שרות,
ביצוע משובים בנקודות מכירה על גבי עמדות סקרים ועוד שימושים רבים ומגוונים.
לכניסה לחצו על התמונה עבור
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
לפרטים נוספים השאירו פרטים ואנו כבר חוזרים
שם:
טלפון:
אימייל:
תוכן הפנייה:
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
<
סקרים ומשובים