סקר שביעות רצון לקוחות חברת ביטוח

פתרונות סקר שביעות רצון לקוחות חברת ביטוח וארגונים גדולים

בין נותני השירות הגדולים במדינה כיום הינם חברות הביטוח. יחד עם מגוון רחב של לקוחות בעלי
אוריינטציה טכנולוגית גבוהה יותר או פחות מגוון השירותים מהם נהנים הלקוחות הינם רבים
מגוונים ובעלי ממשקים שונים. החל מחיבור אינטרנטי לחשבון הבנק לבין עמדות תפעול
עצמאיות אשר מספקות מגוון רחב של שירותים לללקוח בעזרת אווטומציה מלאה או
על ידי שירות אנושי בסניפים ובמוקדים הטלפונים.

על מנת למשב תהליכים מגוונים אלו, על אותן פירמות פננסיות לנסות ולשלב בצורה פשוטה
חכמה יעילה ומועילה לבנק עצמו בעיקר משובים אשר יבצעו בקרה באמצעות לקוחות החברה
אשר יוצרים קשר עם חברות הביטוח מידי יום בין אם לצרכי ביטוח ובין אם לצרכי חסכון ארוך טווח.

כל נקודת זמן ונקודת שירות מביאה עימה את השירות הייחודי לאותה נקודה וכל נקודה כזו
יש לדגום בצורה חכמה יעילה וקצרה ככל הניתן על מנת להפיק את מקסימום המידע
במינימום זמן, כלומר על המשוב להיות יעיל, מהיר וזמין ללקוח לענות עליו בכל רגע שייבחר.

לצורך כך eSurvey מציעה לכם היום להנות ממשק הפצת סקרי שביעות רצון ומשוב שביעות רצון
לקוחות חברות ביטוח במגוון דרכים ובעזרת כלים חכמים על מנת להפיק את המקסימום במינימום מאמץ.

על ידי שימוש במערכת הסקרים eSurvey תוכלו להפיץ משובים במגוון ערוצי הפצה :
*  אינטרנטיים
* הפצת מסרונים SMS
* הפצה במיילים
* הצבת QR בנקודות השירות השונות
* משובי טאבלטים
 
כל אלו ועוד יעזרו לפירמה לקבל את המידע הדרוש לבצע הליכי בקרת איכות השירות 
על מנת לזהות נקודות תורפה ונקודות חוזקה לשימור בשרשרת התפעולית על מול הלקוח,
חשוב לזכור כי חברות גדולות וארגונים גדולים במיוחד הם רווי נקודות ממשק חברה לקוח
ועליהם להיות ערה לכל אותן נקודות תורפה ולעשות את המיטב על מנת לאתר ולשפר את
נקודות החולשה הללו באמצעות אותם משובים.

שימוש תדיר במשוב סקר שביעות רצון לקוחות חברת ביטוח יכול לספק לארגון את הכלים
להתמודד עם שרשרת התהליכים אליהם חשוף הלקוח ולגלות כשלים במידה ואלו קיימים.

ניסיון עבר של לקוחות יכול בהכרח להצביע על כשלים ורצונות של לקוחות ובכך יכול לשפר את 
האופן בו החברה מטפלת בנושאים אלו.שימוש במשוב יכול לקדם את יכולת איסוף הנתונים 
של הארגון על ידי בקשה לשיתוף פעולה מצד הלקוחות של החברה במילוי שאלון.

שאלונים אלו הוכיחו כי במרוצת הזמן הצליחו לשפר את רמת השירות ושיפור הקשר בין הארגון
לבין הלקוח במיוחד במציאות עסקית בה רמת התחרות גוברת ורמת הריווחיות חייבת להראות
שיפור עקבי בפרוס השנים.
 
 
 
סקר שביעות רצון לקוחות חברת ביטוח    
 

לפרטים נוספים אודות סקר שביעות רצון בנקים השאירו פרטים