סקר חווית לקוח באמצעות eSurvey

פתרון אינטרנט לביצוע סקר חווית לקוח וסקרים פנים וחוץ ארגוניים

eSurvey מציגה תוכנה לביצוע סקר חווית לקוח

eSurvey מציגה את תוכנת סקרים הטובה בארץ. פתרון ארגוני פשוט יחד עם זאת חכם להפליא לביצוע בנייה, הפצה, איסוף וניתוח מגוון רחב של שימושים סקרים מבחנים שאלונים משובים ועוד.

כחלק מהמאמצים שלנו לספק פתרון מקיף להקמה הפצה איסוף וניתוח המידע
eSurvey פיתחה ממשק ניהול מידע - דשבורד לניהול המידע אשר נאסף באמצעות תוכנת הסקרים eSurvey,
באמצעות ממשק הניהול המרכזי מאפשר לארגון להקים מערך דוחות מותאם אישית לכל מחלקה חטיבה מנהל או אחראי בחברה המציג את הנתונים הנאספים בצורה פשוטה בהירה וחכמה.

עם מגוון מאפיינים ייחודי תוכלו לקבל תמונה אמיתית, מעודכנת, מותאמת אישית לצרכי הארגון, ובצורה בהירה ונוחה את כל המדדים עליהם נמדד הארגון בפעילות השוטפת שלו.

חווית הלקוח מהווה היום גורם מכריע בכל פעילות של הלקוח מול הארגון.
חווית הלקוח נחלקת לשניים, הלקוח הפנימי והלקוח החיצוני, בעולם התחרותי בו פועלות פירמות כיום על הארגון להיות אטקרטיבי גם לעובדים שלו וגם ללקוחות שלו, הן ברמת המוצרים והשירות והן ברמת החוויה והערך המוסף אותו הוא מקנה לכל אחד מלקוחות הארגון.

לכן סקר חווית לקוח הינו גורם מאוד מרכזי משפיע ומהותי בעבודה השוטפת של הארגון מול לקוחותיו. יחד עם זאת מדובר במספרים שלפעמים הם מדהימים בנפחי העבודה שלהם ומצריכים מהארגון להערך לצורך הכנת התשתית לביצוע הסקרים והמשובים הללו וכמובן לאחר מכן לבצע את עבודות הניתוח שלהם.

שימוש בתוכנת הסקרים eSurvey בשילוב פתרון BI של eSurvey יקנה לכם את הכלים הנכונים בעלות תועלת הטובה ביותר באמצעותה תוכלו לשלב כלי של בנייה הפצה ואיסוף נתונים יחד עם כלי מתקדם לניתוח הנתונים הנאספים אשר יידע להציג בצורה דינמית את כל המידע הרלוונטי ורק את המידע הלרוונטי לכל אחד ממנהלי הארגון, וזאת מבלי להזדקק לאנליסטים אשר ילוו את התהליך ויוכלו באופן עצמאי לנהל את המידע המוצג להם בשוטף גם במשרד וגם במובייל.

מאפייני הדשבורד - פאנל ניהול
   - ניהול מערך הרשאות למשתמשי הארגון
   - בניית דוחות מותאמים אישית בהתאם לרמת הרשאה
   - גמישות מקסימלית בבניית דוחות BI על סמך נתוני סקרים שוטפים
   - התאמת גרפים ותצורת תצוגה מותאמות אישית
   - מודלים סטטיסטיים למדידת רמת שירות מובנים לפאנל ניהול לדוגמא NPS

בנוסף תוכלו להנות ממגוון רחב של שימושים במערכת הסקרים, החל מביצוע סקרים אינטרנטים פשוטים כדוגמאת סקרי שביעות רצון לקוחות, סקרי שביעות רצון עובדים, סקרי עמדות, סקרי משוב אינטרטים, משובים לאחר קבלת שרות, איסוף נתונים של לקוח סמוי במגוון נקודות מכירה על ידי שימוש באפליקציית הסקרים המותאמת למשימות לקוח סמוי, ביצוע משובים בנקודות מכירה על גבי עמדות סקרים ועוד שימושים רבים ומגוונים.

תוכנת הסקרים מכילה מגוון רחב של שימושים כדוגמאת מגוון רחב של סוגי שאלות עם יכולות עיצוב עצמאיות של המשתמשים המנהלים את הסקרים, מנגנונים חכמים לביצוע שאלונים מורכבים
מותאמים לאולוסייות היעד הרלוונטיות לסקר הכוללים הקפצות, שאלות מגוונות ועוד.

שימושים אפשרים לפתרון תוכנת סקרים 
eSurvey הינו ניהול מבחני ידע, מבחני גיוס בתוך
הארגון או מחוצה לארגון, הכוללים מגוון רחב של אפשרויות של שיתוף המידע מהשאלון ואו 
תוצאות המענה לשאלון.

שימושים נוספים הינם בצד הניתוח, באמצעות תוכנת סקרים
eSurvey תוכלו לעשות שימוש בכלי 
ניתוח חכמים אשר יקלו על הליכי הניתוח שלכם, בין השאר תוכלו להנות ממגוון דוחות אקסל 
PPT וכלי ניתוח Online, דוחות מותאמים לייצוא לSPSS ועוד.

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים

סקר חווית לקוח