- סקרים ארגוניים eSurvey

סקרים ארגוניים

פתרונות מדהימים לביצוע סקרים ארגוניים - בנייה הפצה איסוף וניתוח מיידי

שוק העבודה היום מציב עבור ארגונים רבים אתגרים בשימור ניהול ושמירת מוטיבציה בקרב עובדי הארגון בעידן בו ישנה תחרות גוברת על עובדים במגוון תחומים ולא רק בתחום ההיי טק.

כדי להעניק את היתרון לארגון עליו לשפר באופן מתמיד את היכולת שלו לאמוד את שביעות הרצון של העובדים באמצעות כלים כמו משובים וסקרי עובדים במגוון תחומים ולא בהכרח באמצעות הסקרים המסרותיים. ולכן ניתן לשקול ביצוע מגוון סקרי שביעות רצון עובדים באמצעות סקרים ארגוניים.

באמצעות כלי הסקרים ומשובים תוכלו לבדוק תפיסות עובדים תפיסות מנהלים אשר משקפים בהכרח תפיסות שונות מתוקף תפקידם ולכן חשוב לבחון את שני הצדדים בצורה מדוייקת, פועל יוצא לכך הוא היכולת של הארגון למקד את תוצרי הסקרים, הפלט, המסקנות הנגזרות מהם ולצאת לתוכניות עבודה מסודרות אשר יגבירו את יכולת הארגון לשמר לשמור על היתרון היחסי שלו בשימור וניהול המשאב החשוב ביותר לארגון - העובדים.

כלל הסקרים המבוצעים על ידי הארגון מספקים לו תמונה בהירה יותר לגבי הצרכים הרצונות במסגרת היכולות של הארגון והמשאבים הנתונים לרשות מנהלי הארגון, קבלת התמונה הברורה ביותר תעזור לקבלת ההחלטות באשר לניהול התקציבים השוטפים והתכנונים הרב שנתיים בצורה הטובה והממוקדת ביותר לצרכי העובדים.

הפידבק המתקבל מיידע את הארגון בדבר הפעולות אותן יש לבצע בטווח הקצר והארוך, משקף להנהלה את הלך הרוח הארגוני, מודד הצלחות של תהליכים או נהלים חדשים ומשמש עבור הארגון כברומטר שוטף (בר לב, 1998).

למה eSurvey ?
פלטפורמה אחת, אינטרנטית,פשוטה וחכמה.
מהירות הקמת סקר חכם מותאם אישית לארגון בהתאמה מלאה להפצה לניידים או מיילים ארגוניים.
הפצה מיידית לכלל עובדי הארגון
איסוף מהיר של תשובות העובדים לפלטפורמה אחת המשקפת את הנתונים המתקבלים בצורה ברורה מיידית ומתעדכנת בשוטף.
שילוב כלי דשבורד BI המעניק יכולת להכין תשתית פלט של דוחות סיכום בחיתוך ארגוני מיידי
התאמת דשבורד התוצאות לדרגים השונים.

ROI – העלות בסקרים אינטרנטיים נמוכה בהשוואה לעלות של סקרים בשיטות מסורתיות אחרות. בסקר אינטרנטי נחסכות עלויות הקשורות בכ"א, הפצה, זמן הקלדת נתונים ועוד.

דיוק – הסקר האינטרנטי ממולא באופן מלא על ידי המרואיין ללא כל התערבות מצד החוקר, מונע בעיות הקלדה או "תרגום שגוי" מצד המראיין.

שימושים נפוצים לסקר:

סקר שביעות רצון לקוחות – מאפשר לארגון ללמוד על מידת שביעות רצון הלקוחות מהשירות, מהמוצרים, מצוות העובדים, מהנכונות לעשות שימוש במוצרים, להמליץ, לאמץ שירותים או מוצרים חדשים ועוד.

סקר עמדות עובדים – סקר הבוחן את תפישות העובדים בסוגיות כגון: תפישת תפקיד, ערכי הארגון, תפישת המנהל, ממשקי עבודה, ועוד.

משוב עובדים – משוב תקופתי, משוב לאחר הכשרה או הדרכה, משוב 360.

לפרטים נוספים אודות סקרים ארגוניים השאירו פרטים

סקרים ארגוניים