דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
Search for:
‹
›
דף הבית
סקר שביעות רצון מבקרים
סקר שביעות רצון
Privacy Policy
BI
דשבורד מנהלים
דשבורד בקרת שירות שביעות רצון
דשבורד לקוחות חדשים ונוטשים
תוכנת סקרים
ביצוע סקרים בשפות שונות
בקרת שביעות רצון לקוחות
תוכנה להפצת סקרים
ניהול מכסות בסקרים
פתרונות ושימושים
אפליקצית סקרים
אקרדיטציה
מערכת הסקרים שימושים
תוכנה למבחן אמריקאי
סקר SALESFORCE
סקר אינטרנטי
מערכות מידע למשובים
טרייסר רפואי
סקרים ומשובים
סקר לקוחות
סקר שביעות רצון עובדים
סקר שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא
סקרים ארגוניים
סקר חווית לקוח
דוגמא סקר חווית לקוח
משוב חווית לקוח
משוב הדרכה
סקר 360
סקר איכות השירות דוגמא
סקר שביעות רצון משלוח
סקר רפואי
סקר שביעות רצון
מחקר רפואי
שאלון שביעות רצון בעבודה
סקר שביעות רצון בנקים
סקר שביעות רצון לקוחות חברות ביטוח
סקר שביעות רצון מלון דוגמא
אודותינו
Privacy Policy for orintec eSurvey
הצהרת נגישות Accessibility Statement
לקוחות
צור קשר
סקרים ארגוניים
פתרונות מדהימים לביצוע סקרים ארגוניים - בנייה הפצה איסוף וניתוח מיידי
שוק העבודה היום מציב עבור ארגונים רבים אתגרים בשימור ניהול ושמירת מוטיבציה בקרב עובדי הארגון בעידן בו ישנה תחרות גוברת על עובדים במגוון תחומים ולא רק בתחום ההיי טק.
כדי להעניק את היתרון לארגון עליו לשפר באופן מתמיד את היכולת שלו לאמוד את שביעות הרצון של העובדים באמצעות כלים כמו משובים וסקרי עובדים במגוון תחומים ולא בהכרח באמצעות הסקרים המסרותיים. ולכן ניתן לשקול ביצוע מגוון סקרי שביעות רצון עובדים באמצעות
סקרים ארגוניים
.
באמצעות כלי הסקרים ומשובים תוכלו לבדוק תפיסות עובדים תפיסות מנהלים אשר משקפים בהכרח תפיסות שונות מתוקף תפקידם ולכן חשוב לבחון את שני הצדדים בצורה מדוייקת, פועל יוצא לכך הוא היכולת של הארגון למקד את תוצרי הסקרים, הפלט, המסקנות הנגזרות מהם ולצאת לתוכניות עבודה מסודרות אשר יגבירו את יכולת הארגון לשמר לשמור על היתרון היחסי שלו בשימור וניהול המשאב החשוב ביותר לארגון - העובדים.
כלל הסקרים המבוצעים על ידי הארגון מספקים לו תמונה בהירה יותר לגבי הצרכים הרצונות במסגרת היכולות של הארגון והמשאבים הנתונים לרשות מנהלי הארגון, קבלת התמונה הברורה ביותר תעזור לקבלת ההחלטות באשר לניהול התקציבים השוטפים והתכנונים הרב שנתיים בצורה הטובה והממוקדת ביותר לצרכי העובדים.
הפידבק המתקבל מיידע את הארגון בדבר הפעולות אותן יש לבצע בטווח הקצר והארוך, משקף להנהלה את הלך הרוח הארגוני, מודד הצלחות של תהליכים או נהלים חדשים ומשמש עבור הארגון כברומטר שוטף (בר לב, 1998).
למה eSurvey ?
פלטפורמה אחת, אינטרנטית,פשוטה וחכמה.
מהירות הקמת סקר חכם מותאם אישית לארגון בהתאמה מלאה להפצה לניידים או מיילים ארגוניים.
הפצה מיידית לכלל עובדי הארגון
איסוף מהיר של תשובות העובדים לפלטפורמה אחת המשקפת את הנתונים המתקבלים בצורה ברורה מיידית ומתעדכנת בשוטף.
שילוב כלי דשבורד BI המעניק יכולת להכין תשתית פלט של דוחות סיכום בחיתוך ארגוני מיידי
התאמת דשבורד התוצאות לדרגים השונים.
ROI – העלות בסקרים אינטרנטיים נמוכה בהשוואה לעלות של סקרים בשיטות מסורתיות אחרות. בסקר אינטרנטי נחסכות עלויות הקשורות בכ"א, הפצה, זמן הקלדת נתונים ועוד.
דיוק – הסקר האינטרנטי ממולא באופן מלא על ידי המרואיין ללא כל התערבות מצד החוקר, מונע בעיות הקלדה או "תרגום שגוי" מצד המראיין.
שימושים נפוצים לסקר:
סקר שביעות רצון לקוחות – מאפשר לארגון ללמוד על מידת שביעות רצון הלקוחות מהשירות, מהמוצרים, מצוות העובדים, מהנכונות לעשות שימוש במוצרים, להמליץ, לאמץ שירותים או מוצרים חדשים ועוד.
סקר עמדות עובדים – סקר הבוחן את תפישות העובדים בסוגיות כגון: תפישת תפקיד, ערכי הארגון, תפישת המנהל, ממשקי עבודה, ועוד.
משוב עובדים – משוב תקופתי, משוב לאחר הכשרה או הדרכה, משוב 360.
לפרטים נוספים אודות סקרים ארגוניים השאירו פרטים
שם:
טלפון:
אימייל:
תוכן הפנייה:
סקרים ארגוניים
<
סקרים ומשובים